Vårkänslor ♡ Dagens

Hej på er!
Ny vecka och nya möjligheter eller vad är det man säger? Idag har det varit en RIKTIG vår-dag här i Västerås!! Så himlans fint väder med knallblå himmel och gassande solsken, hur mysigt är inte det?:)
Vi hade vår allra första kund idag på morgonen som vi då färgade håret på, det blev superfint men jag glömde ju dåklart att ta en före och efterbild.. Det får bli på nästa kund vi har!
Kul var det iallfall:)
Här nedanför ser ni en bild på min lilla våroutfit som mactade in med dagens väder;)
 
  
Kofta - gina tricot |  Jeans - Cubus | Sjal - Ester Elenora 
 
Nu tänkte jag baka något faktiskt, blir så himlans baksugen på våren, hihi är jag ensam om det?:)
Hoppas eran måndag också varit fin 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback