Utväxtfärgning på Becca

Idag började vi dagen i skolan med frukost som våran lärare hade med sig till oss, så vi åt tillsammans hela
HV13-FR (våran frisörklass) innan vi började lektionen. Idag fick man göra lite vad man själv behöve träna på eller om man hade något som låg efter som man inte hade gjort, jag var klar med allt och hade gjort allting så jag fick göra lite vad jag ville. Jag valde att träna på appliceringsteknik av färg, fast jag tränade med shampo såklart
(på en docka).
 
Det gick jättebra iallafall, jag sköljde ur shampot när jag var klar och sedan fönade jag med rundborste. I sista sekund ca 30 min innan vi slutade så ville Becca färga sin utväxt och såklart ställde jag och Hanna upp på det :)
Vi färgade bort en gammal henna färg hon själv hade lagt i botten för någon månad sedan och hennes lilla blonda utväxt som kommit fram till samma färg som hennes längder. Det vart jättebra det med och hon vart nöjd :)
 
 
 
 Nu ligger jag i soffan med världens huvudvärk och väntar på att Pretty little liars ska komma ut på swefilmer så jag kan fördröja tiden med att kolla på det i 40 min ♡
 
Hoppas ni haft en bra onsdag ni också!
 
Kommentarer

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback