Tips för att få långt hår

Det är så att väldigt många vill ha långt hår och det förstår jag för jag är själv en utav dom. Jag har alltid, alltid haft en längd på håret och det kändes som om det aldrig växste något, bara gick av. Men nu när jag börjat använt en massa produkter så känner jag faktiskt att det händer någonting som aldrig hänt förut, MITT HÅR BÖRJAR BLI LÄGRE?. Nu tänkte jag ge er några tips på dom proukter som jag använder och tycker är grymma.
 
 På shampo och balsam fronten använder jag Kevin murphys "Born Again wash" och är hel nöjd med det. Älskar det och kommer säkerligen att köpa det flera flera gånger. Jag har tidigare haft dessa från Loreal professionnel som också var bra:
                                                             
 
 
 
Nu till värmeskyddsfronten som är den absolut viktigaste för alla oss som använder sig utav olika värmetänger!!
Faktiskt så brukar det vara värmeskydd i nästan alla produkter som man "sprutar i" och låter sitta. Och jag har provat några stycken, men dom jag gillar mest av allt är dessa produkter som ger glans och mjukhet i håret, samt värmeskydd såklart är dessa:
                 
 
Dessa produkter är verkligen TOPPEN!!.
PROVA är mitt enda tips.
 
Sedan har vi oljor som jag inte kan vara utan. Jag har två stycken oljor hemma än så länge, men är väldigt sugen på en tredje kan jag säga. De jag har hemma är dessa toppen produkter som jag anväder flitigt:
                                            
 
Och sedan går vi över till den näst sista kategorin som är läkande produkter för slitna hår och dessa har jag hemma:
                          
 
Och till sist tar vi lite övrigt som jag då kommer att visa vilken hårinpackning och vilket torrshampo jag använder just nu:
                                     
                           
 
      
 
Jag kan avsluta med att jag älskar alla dessa produkter som jag nu angivit och jag rekomenaderar starkt ALLA till er. Köp bra frisör produkter och FÅ ett bra resultat på håret, Jag kan lova 100% på att ni kommer att se skillnad!
 
Här är alla produkter i ordning uppifrån och ner:
4. Bed Head after party - värmeskydd
5. Sebastian Trilliant - värmeskydd 
8. Sp Repair perfect ends - Läkande produkt
9. Kevin Murphy Damage Manager - läkande egenskap
10. Loreal Intense Repair - inpackning
11. Batiste Dry Shampoo - torrshampo (finns även på Åhlens, kicks mm.)
 
Alla produkter finns hos frisörer också (förutom torrshampot).
 
Hoppas ni får ett bra resultat till slut
Kommentarer

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback