Stora drömmen ♡

Min allra högsta dröm är att få en hund, enda sedan Nellie (min kanin) dog så har jag känt en stor tomhet i huset, det känns som att någonting fattas. Jag har ALLTID drömt om en hund men min mamma vill inte ha någon (vad hon säger iallafall) och därför kan vi inte köpa någon..Både jag och pappa vill ha en liten sötnos dock!
 
Först ville jag ha en stor hund (i början), sen ville jag ha en mellanstor hund och det skulle jag även kunna tänka mig nu, men alldra helst vill jag ha en liten Chihuahua 
Kolla va söta dom är, speciellt lillen i mitten
 
 Bild lånad av denna kennel.
 
Ps: MAMMA om du läser detta, så SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA Jag vill såååååå gärna ha en, överaska mig i födelsedagspresent:) JAG LOVAR ATT TA HAND OM DEN SÅ BRA JAG BARA KAN ♡
(jag vet att du också vill ha en egentligen) ;)
Kommentarer
- säger:

dom är inte så där gulliga hela tiden...

Svar: En hund är gullig jämt, Hur gammal den än är:)
Sandra ullvin

2014-02-12 | 19:45:49
Hanna säger:

Dom är gudasöta verkligen. Har du kollat in Pomeranian-hundarna? Dom är ursöta ocskå :)

Svar: ja herregud ja, dom är urgulliga :D
Sandra ullvin

2014-02-13 | 17:46:10
Bloggadress: http://haannae.blogg.se

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback