ricinolja - användning steg för steg

Jag fick en fråga om jag kunde skriva ett inläg om hur man använder ricinolja, hur ofta man använder det och vilka för och nackdelar som finns med det! Och visst kan jag göra det, jag tycker det är jättekul när ni kommenterar och frågar saker, fortsätt med det:)
 
 
Här ovanför så ser ni sidan som jag går efter, där står exakt hur man gör och hur ofta man gör det:)
 
För och nackdelar kan jag dock skriva upp här nedanför:
Fördelar: längre hår (om det fungerar), tjockare och mjukare hår.
 
nackdelar: jag har hört att vissa har fått finnar och även någon med sår i hårbotten, MEN jag tror det är en myt för nästan alla jag läst om som provat/håller på med det har inte fått något alls. Så jag tror inte det finns någon nackdel, Det är bara naturliga ämnen i som kommer från en växt som inte alls är farlig på något vis!
 
Det går även att använda på ögonfransar och ögonbryn om man vill få dom att växa en aning:)
 
 
Kommentarer
Alice säger:

den låter bra, kanske borde testa ^^

Svar: gör det!, häng på mig:D
Sandra ullvin

2014-02-27 | 21:22:10
Bloggadress: http://alicelindstrom.se
Agnes Bjurek säger:

Åh, verkar ju asbra! Måste testa detta! :D Tack för inlägget! :)

Svar: va kul att du är på:)
Sandra ullvin

2014-03-01 | 18:17:36
Bloggadress: http://agnesbjurek.blogg.se/

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback