Plugga på bästa sett i matten

Jag har lite saker att komplettera i matten som jag inte riktigt klarat på proven. Så nu hålller jag på att beta av alla dessa olika saker jag då inte klarat, och detta ska man ju plugga till hemma och sedan bara göra små, små tester på de saker jag inte kan i skolan sen. Jag har klarat av några kompletteringar redan men har fortfarande ett antal saker kvar att göra. Jag kommer ju varken ha matte, svenska eller engelska något mer alls nu efter 1:an för jag har inte valt till något högskoleförberedande och slipper därför det:)
 
Men hur som helst, det jag ville få fram med detta inlägg var att ni som har svårt med matten (liksom mig) kan ta hjälp av youtube om ni inte förstår vad eran lärare menar när han/hon förklarar, eller om ni har hemuppgifter som tillexempel komplettering och inte tillgång till någon som förklarar för er.      TA HJÄLP AV YOUTUBE. 
Sök bara på det ni ska räkna (t.ex bråk med olika nämnare) så kommer det fram flera, flera olika mattelärare som förklarar på flera olika sätt, något sett förstår man alltid på så prova och lyssna på vad de har att säga:)
 
                                  
 
 
 
 
Kommentarer
Annie säger:

Vilken fin header du har! :)

Svar: Tack snälla:)
Sandra ullvin

2014-02-11 | 21:01:12
Bloggadress: http://nattstad.se/anniebrunsten

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback