På min önskelista

 
Jag har fått någon fling för leopard-färgade kläder på senaste tiden, helt tokig i det snygga mönstret!! Har även sett att dom säljer väldigt mycket leopard mönstrade kläder och skor nu i vår också så det kanske inte bara är jag som älskar det? 
 
Dom här ovanför är ett MÅSTE för mig i vår!! Jag fick by the way hem minna snygga leopard mönstrade leggings som jag beställde från bubbleroom för ett tag sedan idag och dom satt som en smäck och var huuur fina som helst!!
 
KÄRLEK 
 
 
Kommentarer
Elin säger:

Härlig Blogg!
Kom gärna in i in blogg och kolla in min omvända frågestund :) .. Jag har ställt fem frågor som ni kan svara på i kommentars fältet och sen kommer jag länka er och era svar i ett inlägg i morgon :)

XoXo :)

2014-02-28 | 11:15:39
Bloggadress: http://eliinwredh.blogg.se

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback