nytt och fräscht i rummet ♡

 
Hej!
Nu är äntligen min underbara sänggavel klar målad och jag har idag tagit in den i mitt rum. Jag är jätte nöjd och glad. Det fick bli ljus uppepå sänggaveln, så köper jag en tavla och ställer på min lilla hylla sedan istället. 
Mitt lilla rum börjar ta form ♡
 
Jag och josefin var iväg en stund till dollar store nu på eftermiddagen då vi slutat skolan för att köpa lite spontansaker, hehe. Nej men jag skulle faktiskt köpa ett torrshampo och makeup remover pads, så vi åkte inte bara dit helt spontant (nog för att vi brukar göra det).
Detta fick jag iallafall med mig hem:
 URkass bild jagvet, kameran ville inte samarbeta..
 
Denna köpte jag för ENDAST 50kr, helt sjukt billigt! Men det var för att det var egentligen 2 olika storlekar för 100kr 
tillsammans, och detta var den sista som fanns kvar, den andra storleken var borta.. Så jag fick den för 50:)
Sen köpte jag även stenarna i.
 
Sen fick jag några ideér av ljuset jag köpte, så då kom mina pysseltankar till användning, höhö.. 
 
 
 
 
 
Kommentarer

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback