Att uppskatta varandra ♡

Glad Alla ♡-Dag mina underbara läsare!
Denna dag är till för att dela glädje med alla sina nära och kära, visa att man uppskattar varandra på ettt sett som man kanske inte brukar visa så ofta annars. Man kan ge varandra något fint, resa bort eller bara vara hemma och mysa. 
 
Idag har jag visat lite extra kärlek till mina föräldrar som är så snälla mot mig jämt, även fast inte jag är så snäll tillbaka alla gånger.. Men jag Älskar mina föräldrar och min storebror över allt annat och det hoppas jag att dom vet 
Jag har fixat ett varsitt paket till Mamma & Pappa för att visa att DOM är speciella och att jag uppskattar dom såå mycket. Vad vore jag utan dom? Ingenting. 
 
                                                            ♡ Jag Älskar er Mamma & Pappa 
 
 
Har ni uppskattat era föräldrar något speciellt idag?
Kram på er
Kommentarer
Hanna Victoria Sahlqvist säger:

Glad alla ♥ dag! Hoppas du får en underbar dag :D

Svar: Desamma vännen♡
Sandra ullvin

2014-02-14 | 15:11:59
Bloggadress: http://hannizons.blogg.se/

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback