Tips på världens bästa produkt

 
 
 
 
 
 
  
Nu ni, här över ser ni min absolut favoritprodukt när det kommer till lockar och platt hår, men mest för lockar!! Denna produkt kan göra så att dina lockar håller i nästa samma fluffiga och fina lockar som precis efter du gjort dom ända tills du duschar nästa gång!! helt fantastisk är den. 
 
Produkten är alltså till för att egentligen hålla håret platt och mindre frissigt, men den är även till för att framhäva och behålla sina egna naturliga lockar. Men jag gillar den när man lockar håret :)
 
SÅÅÅ KÖÖÖP HÄÄÄÄÄÄÄR!!!!!
Kommentarer
Sara Nygren [FOTO&VARDAG] säger:

Det lät som en toppenprodukt:) Kan kan aldrig få mina lockar att hålla mer än en dag!

Svar: jadu, då tycker jag verkligen du ska införskaffa denna!! Mina lockar håller tills jag tvättar håret nästa gång ( upp till 3 dagar ungefär) och ser lika fina ut dagarna efter som dagen man gör dom när jag använder denna produkt :)
Sandra ullvin

2014-12-27 | 22:13:30
Bloggadress: http://saaera.blogg.se
Joannah säger:

Wow är den verkligen så bra? asså är det ett balsam dom man duschar med eller sprayar man på det efter/före man lockat håret??
btw jätte fin blogg! :)

Svar: ja de är den faktiskt!! Det är en produkt i geléform som man har i precis innan man lockar håret, eller plattar om man vill använda det till det istället, det funkar alldeles utmärkt att använda till både lockar och plattat. tack :)
Sandra ullvin

2015-01-18 | 19:39:24

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback