Söndag 24 augusti

Godmorgon på er!
Idag vaknade jag tidigt minsann.. Jag brukar inte vakna så tidigt som 07.00, men det är väl skolan som tagit fart och gjort mig morgonpigg eller något?.
Jaja, jag har inte bloggat nå denna helg men jag har bara tagit det lugnt och njutit av det "fina" vädret ute, regn och lite mera regn, dag in och dag ut. Nog gör inte det speciellt mycket då jag gillar regn och höstväder :)
 
Imorgon får jag lön också och den är väntad kan jag säga! Jag köpte faktikst ett objektiv igår till min nya kamera som jag ska köpa snart också :) + att jag ska iväg till stockholm och shoppa en MASSA kläder inför hösten med Josefin och det längtar jag riktigt mycket efter!! jag älskar allt som har med hösten att göra, jag bara älskar det!
 
                      
 
 
Kommentarer
Emma säger:

Kan du visa bilder på objektivet och din kamera sen? :)

Svar: jag har inte köpt kameran ännu, men när objektivet kommer så kan jag absolut visa det :)
Sandra ullvin

2014-08-24 | 11:45:55

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback