Nya objektivet och Stockholm imorgon

 
 
 
Idag fick jag mitt underbara objektiv "50mm 1,8", och det får mig att längta ännu mera efter min (förhoppningsvis) undebara kamera som jag snart ska köpa. Måste bara sälja min gamla först!!..
 
Imorgon om man hoppar från en sak till en annan så jag jag och jossan till stockholm (äntligen) och shoppa som attans!! har sett fram emot detta väldigt länge och nu imorgon klockan 07.30 bär äntligen av!! Det ska bli sååå roligt och vi har planerat en hel del nu ikväll samtidigt som vi gottat i oss lite godis :)
 
Ha en bra helg nu allihopa!
kram
 
 
Kommentarer
Emelie Johansson säger:

Det objektivet är riktigt bra!

Svar: ja, jag håller verkligen med!!!
Sandra ullvin

2014-08-30 | 17:13:08
Bloggadress: http://sdotter.se
Sara säger:

Så roligt med nytt objektiv :)

Svar: ja verkligen jättekul!
Sandra ullvin

2014-09-01 | 08:09:23
Bloggadress: http://www.baakochmaat.blogg.se

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback