Mys med kusinen

 
 
 
 
 
Sista bilden får tala lite för sig själv, haha.. men JA jag hoppa i med kläderna på för att jag hade en myrfarm på mig.. hahahah
 
 
Idag har jag myst med min kusin hela dagen som ni ser, i poolen blandannat. Å alltså jag älskar honom verkligen, så otroooligt söt är han, min stora kille :)
Jag vaknade rätt sent imorse, av att telefonen ringde dessutom.. Klockan 11.30 slog jag upp mina blåa. Jag hade säkert sovit ännu längre om inte mormor hade ringt, men det var väl kanske dags att gå upp iallafall ;)
Men jag har ju gått upp 07.00 varje morgon i 4 veckor så det var väl på tiden att få sova ut lite!! 
 
På tal om veckor så jobbade jag mitt sista pass på Vafab igår och det känns SÅÅ skönt!! nu får jag vila upp mig i 1 vecka här innan det är dags att börja ställa klockan igen och komma tillbaka till vardagen och skolan.
 
 
 
 
 
Kommentarer

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback