för jobbigt i värmen

jag måste ursäkta att jag inte är så aktiv här nu på senaste tiden, men det hände visst något här i världen, det blev så varmt, sååå varmt.. Jag kan knappast klara av vardagen i denna värme, vill helst av allt ligga inne hela dagarna men det blir ju varmt som attans det med.. Just nu är jag inte ett så stort fan av värmen så jag ligger titt som tätt med en kylklamp på magen och benen och ja alla tänkbara ställen för att kyla ner mig lite.. 
 
Inte nog med att det är varmt, jag jobbar i denna stekhetta också.. UTE... Fytusan va jag längtar till hösten nu, jag kan tyvärr inte säga annat!
 
Slutar jobba nu på fredag så det är ju skönt iallafall, och då har jag ledigt i 1 vecka innan skolan börjar igen... fy va fort det går, nu är redan detta sommarlov slut.
 
Hoppas ni mår bra och inte får allt för mycket värmeslag där ni bor!!
 
Jag återkommer när jag känner för det för just nu orkar jag inte blogga.. 
 
kram!!!
Kommentarer
Lena i Wales säger:

Här är det riktigt skönt väder, sol och moln!

Svar: å va skönt :)
Sandra ullvin

2014-08-04 | 18:00:12
Bloggadress: http://lenaiwales.wordpress.com/
Jennisbeauty säger:

Håller med dig, det är på tok för varmt! :(

Svar: ja verkligen!! :/
Sandra ullvin

2014-08-04 | 18:37:50
Bloggadress: http://www.jennisbeauty.blogg.se

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback