Den stora skogsbranden

Hej!
Nu har jag nyss kommit hem från jobbet, vi fick gå hem 2 timmar tidigare pågrund av röken från den stora skogsbranden utanför sala. Jag bor ju i västerås och röken har som sagt spridit sig hitåt och det är hemskt kan jag säga.. Dimma överallt och luktar skit rent ut sagt.. branden är så stor att dom tydligen inte kommer kunna släcka den förens i slutet av augusti och de skrämmer en ganska rejält måste jag säga.. Hur långt kommer den hinna innan den är släckt är ju frågan då?
 
Blir faktikst rädd av detta och hoppas att ingen mera skadar sig av branden och att det snart kommer ett riktigt skyfall så elden släcks. 
 
Kram till er alla där ute som på något vis blivit skadade eller känner någon som blivit det av denna hemska brand!
 
 
 
 
Kommentarer
MATILDA säger:

så himla hemskt :(

Svar: verkligen:(
Sandra ullvin

2014-08-05 | 17:21:55
Bloggadress: http://matildays.se
JosefinsDream säger:

bor också i Västerås, helt sjukt att det inte var ett enda moln igår, utan allt det vita/gråa var rök från branden :o..

Svar: ja, man blev ju nästan lite rädd.. :/
Sandra ullvin

2014-08-06 | 20:10:10
Bloggadress: http://josefinsdream.blogg.se

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback