Ullared längtan

Alltså herregud va jag längtar, idag är det prick 20 dagar tills jag far till ullared och övernattar 1 natt i en stuga. SHIT, alltså jag kan inte förklara hur mycket jag bara vill åka dit och gå in i den stooooora butiken och bara shoppa loss.. Det var ca ett 1/2 år sedan jag var där sist, den senaste gången var i oktober om jag minns rätt?!
 
Jag har varit där, hmm?? 4-5 gånger innan tror jag och det är lika spännande och kul varje gång man åker!
Idag var en kompis från klassen där också och det gjorde ju inte det hela bättre för min avundsjuka och längtan.. Haha.
 
Hon sa att det fanns mycket i min smak så vi får väl se vad som väntas komma :D
KRAM
 
 
Kommentarer
Hej säger:

Vad heter bussbolaget du åker med till Ullared? Och vart går bussen? :-)

Svar: Jag kommer inte att åka buss dit, jag åker bil och sedan sover vi kvar :)
Sandra ullvin

2014-04-13 | 10:43:54

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback