Sista praktikdagen

Idag var det sista praktikdagen i åk. 1, Kändes skönt att det är över för vi får inte riktigt göra så mycket nu i 1:an ändå och det är så långa dagar så man blir nästan lite uttåkad. Men jag har gjort allt jag kunnat och tagit massa eget initiativ så jag känner mig nöjd! Hoppas jag får vara kvar där i 2:an också :D
 
Men annars har jag varit såå sjukt trött idag, höll på att somna i bussen imorse och har varit tung i huvudet hela dagen. Till lunch åt jag och Hanna Spicy Hot och det var såååå gott som vanligt :P
Nu ska jag plugga lite matte till sista matteprovet förevigt (hoppas jag), om man inte räknar med nationella :D fasiken va skönt det ska bli att slippa matten i 2:an och 3:an (om jag klarar nationella dvs).
Efter jag pluggat lite ska jag ha i ricinoljan och sedan lägga mig och kolla på gamla avsnitt av PLL. 
 
Ha en bra tisdagskväll!!
 
 
 
 
Kommentarer

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback