Skolfoto..

Hej vänner!
Usch vad jag ogillar skolfoto, igår fick jag en röd finne på hakan.. JÄTTEKUL verkligen.
Idag i skolan hade vi vanliga lektioner först, sen hade vi frisör sista lektionen som vi då shampoonerade hår på varann. Hanna gjorde på mig idag, jag ska göra på henne imorgon. Det gick bra men vart lite stressade då vi bara hade 1 timme på oss att både shampoonera, föna och stylea.. Men det gick bra ändå.
skolfotot var ju efter detta så det var därför som vi var tvungna att snabba oss lite. kändes förjävligt rent utsagt, alltså skolfotot.. Jag antar att jag kommer se ut som, ja vet inte vad sen när jag får dem också.. Jaja, ILANDSPROBLEM..
Imorgon har vi bara 1 lektion, som är frisör, skönt att sluta tidigt:)
 
 
Kram Sandra
Kommentarer
elisötiz sanyang säger:

hejfin blogg,bra och inspererande :D fortsätt såhär :) jag e lätt en ny läsare :D kramiz<3

Svar: tack så mycket, va roligt:)
Sandra ullvin

2013-09-04 | 00:08:29
Bloggadress: http://nattstad.se/elisotiz.sanyang

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback