Pluggsöndag.

Hej  på er!
 
Idag är det pluggsöndag för mig.. har prov imorgon i frisör så måste plugga en del idag.. 
Det är inte alltid kul att plugga kan jag tycka.. hehe. Fatiskt är det nästan aldrig kul.
 
Nej nu ska jag sluta klaga och berätta en jätte trevlig nyhet som blev bestämd igår, Vi ska nämligen till ULLARED, gekås och shoppa den 28 oktober, det ska bli jättekul och jag längtar väldigt mycket att äntligen få åka dit igen. har velat åka enda sedan i våras och nu blir det äntligen av.
Vi har hyrt stuga, Jag, mamma, mormor, morfar och min faster Annika kanske ska hänga med. Jag har varit där 3ggr tidigare och älskar verkligen att åka dit! Det är ju bara såå underbart där.
Så nu längtar vi till den 28 oktober (höstlovet).
 
 
 
 
 
Kommentarer

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback