Fredagens♡

Dålig bild.. men den får duga.
Hej på er!
fredag den 13 onde idag, hur mår ni? har du gjort illa er något idag?
ÄN så länge (peppar peppar) har inte jag haft otur och det är ju skönt. Hade en allmänt bra dag i skolan idag iallafall. Vi började dagen med att fortsätta klippa en page diagonal fram , som gick superbra!! jag hade klippt helt rätt när johanna (läraren) kom och kolla när jag var klar. Den var helt perfekt!!:)
Visst blir man glad när man lyckas?! hihi.
Efter frisörlektionen gick vi och åt pannkakor och sen hade vi matteprov, det gick också bra va jag känner.
Men nu måste jag plugga, och sen slänger jag in ett hårtips eller nått lite senare ikväll! va sägs om det?:)
 
Kram Sandra
 
 
 
Kommentarer

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback