främmande!

Hej igen!
 
På eftermiddagen fick vi lite främmande hem hit, min faster Annika och min kusin Melker kom över en sväng på lite fika som jag fixade. Det vart äppelpaj med vaniljsås. Mums mums. När vi fikat så snackade vi om en massa saker och bestämde lite mer om ullared bl.a.  Har sagt det förr men säger det igen, det ska bli såå kul. 
Efter fikat så kom resten av den familjen och fikade dom också, förutom Daniel som flyttat hemifrån..
Dom har precis åkt hem nu (klockan 19.20) och jag har pluggat en del nu så jag hoppas på att fixa provet imorgon.
Men nu ska jag duscha, ha inpackning och bara njuta av en bra film.
 
Hoppas ni haft en bra helg, imorgon är det en ny vecka med nya friska tag.
Kram Sandra
 
Kommentarer

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback