En snabb helg med många tankar?!

Hej
Denna helg har fygit förbi, som vanligt.. HAH. Nej men jag har inte gjort så mycket iallafall! Jag har umgåts med min kusin alva och bara varit hemma resten av dagarna. Idag for jag och pappsen ut och övningskörde i ca 2 h, skitkul att köra bil tycker jag, och bra går det ju också:) Har någon av er börjat övningsköra än?
 
Idag har vi även tömt ur poolen och plockat ner den, jag och pappa:) 
Men imorgon är det skola igen och vi har en kort dag i skolan imorgon som vanligt, så det är ju ganska skönt med en mjukstart på veckan! 
Men hörni? Tycker ni det känns som att hösten har kommit än? det tycker inte jag.. Det är ju strålande sol och varmt varje dag ju.. Jag har iaf tröttnat på det. VILL HA HÖST NUUU!!
Lite höstkänsla får man ju iaf om man kollar på träden och det är ju tur:)
 
Kommentarer
Mathilda säger:

Tycker du inte att det är skönt att det är varmt?
Jag håller med om att det är som sommar! Jag badade faktiskt igår till och med! :)

Svar: jo, visst är det skönt med sommar och värme, men nu vill jag bar aha höst , längtar såå efter mina varma kläder!
Sandra ullvin

2013-09-09 | 16:46:08

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback