Dagens Sandra, klippning m.m

Hej!
Idag var det dags för en klippning som vi fick gratis av 3:orna, det behövdes verkligen för mig kan jag säga.. Mitt hår var verkligen SLITET och fult. Men nu är det ett minne blott och jag har snygga toppar igen!:)
Resultat:
Jag har inte färgat håret eller nått sånt. Det var bara ett lite annat ljus i morse när jag tog första bilden åt vänster..
 
På onsdag är det dags igen, hihi!! fast då är det slingning som gäller. Kommer nog bli jätte fint tror jag.
(hoppas jag)
Men hon klippte av ca 5 cm på mitt hår iallafall.
 
 
Dagens Sandra här över består av:
Linne - Gina tricot
Topp - Vero Moda
Cardigan - H&M 
Jeans - H&M
Stövlar - Din sko
 
 
Hämtade även min kusin Melker på Dagis på eftermiddagen vid ca 16.00.
Vi gick till lekparken och byggde sandslott med muggar och olika burkar, hehe.. det funkar ju det med när man inte har någon hink.
Nu har han precis åkt hem och jag ska försöka mig på att plugga lite till frisör provet vi har nästa vecka och sen se något avsnitt av desperate Housewives innan det är dags att gå och lägga sig.
 
Hoppas ni haft en lika bra start på denna vecka som jag haft.
Kram Sandra
 
Kommentarer

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback