Ullared om 5 Dagar

Hej på er!
Nu är det bara 5 dagar kvar tills jag, mammaa, mormor,morfar och annika åker till ullared:D
Jag längtar nästan ihjäl mig snart..
på Måndag, då jävlar.
Men idag i skolan rullade vi permanent för första gången:) Först tyckte jag det var skit svårt och det gick åt helvete..,men sen så fick jag in snittsen!
 
Bra för att vara första gången tycker jag!
 
Idag har pretty little liars kommit ut, men jag vill vänta och se den på swefilmer sen när den kommit ut där med svensk text. Men den borde komma ut idag för den släpptes inatt klockan 02.00.
Men nu ska jag kolla några avsnitt av desperate housewives i väntan på PLL.
 
Kram Sandra
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer
louise säger:

Jag väntar också på PLL med svensk text :)

Svar: Det finns nu på Swefilmer.com med svensk text!
Sandra ullvin

2013-10-23 | 14:10:33
Bloggadress: http://nattstad.se/louisemellqvist

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback