Svar på fråga!

 
 
Hej Elin!
ja, vart ska jag börja?..
Vi hade jättekul tillsammans nästan hela högstadie-tiden, men sen i slutet på 8:an och slutet på 9:an började vi bråka.. vi blev sams mellan 8:an och nian igen, men det var inte som förut längre. Men sen gick det en tid och vi blev osams igen och då menar jag riktigt osams! haha..
Sen så splittrades vi och blev små grupper istället typ.. 
Jag har inte umgåtts med johanna och josefin på bra länge nu. Men vi är sams igen och jag hoppas vi kommer kunna vara vänner nu igen. Paulina har flyttat till sala, för hon går nu i skolan där. Rebbeca och hanna går i samma klass som mig nu och vi umgås på dagarna i skolan.
 
Hoppas du förstod. 
Kram Sandra
Kommentarer

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback