svar på fråga!

 
Jag kände att jag var tvungen att svara på denna i ett inlägg bara för att jag vart så frustrerad av denna dumma fråga.. För det första så undrar jag hur DU som ställer denna fråga tänker? vill du jobba med någonting som man tjänar mycket på och inte tycka det är kul? 
Man kan ju inte alltid bara tänka på pengar!
Jag valde denna linje för att jag tycker det det är KUL att hålla på med hår. Jag skiter faktiskt i vad man tjänar.. Det viktigaste är att man trivis och har kul på sitt jobb.
Och förresten så varierar det vad man tjänar.. Vissa tjänar lite mindre än andra och vissa tjänar lite mera. Men det är ju upp till en själv hur framåt man är och hur mycket man verkligen vill. 
 
Eller vad säger ni andra?
Kommentarer
emmy säger:

Helt rätt tänkt! Det är bara du själv som sätter gränserna! Go girl :D

2013-11-07 | 08:51:30
Bloggadress: http://emmyannalinnea.blogg.se

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback