Söndag igen

Hej vänner!
Idag är det söndag igen och imorgon är det exakt en vecka tills jag ska till ullared:)
Idag börjar solsidan igen på tv och gud va jag har längtat efter det, wiiie!!! Men annars har jag inte gjort någonting speciellt idag, bara legat och kollat på desperate housewives för idag var det ingen rolig dag för min mage.. Mensvärk är precis va jag haft hela morgonen/eftermiddagen, superkul ellerhur? 
Nej men nu har den försvunnit och jag ligger fortfarande i mina pyjamas byxor.. Hehe
DETTA BESKRIVER MIG BÄST IDAG;)

Justja, jag har helt glömt bort att berätta att första snön har fallit här i västerås! den 15 oktober kom första snön, under natten. När jag vaknade dagen efter och kollade ut ur fönstret så var hela backen täckt. Jättekul tycker jag!! jag älskar snön, hihi.
Det är faktsikt kvar en del än, men det smälter nog snart bort antar jag..
ÅÅÅÅ, fint va?:)

Kram Sandra
Kommentarer

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback