Ny byrå ♡

Hej!
Idag har jag köpt en ny byrå till mitt rum, eller ja, mamma betalade halva och jag halva. Jag hade en likadan fast med bara 3 stycken lådor innan, men kände att det inte var tillräckligt. Jag behövde flera lådor eftersom jag hade så mycket grejer.. Först hade jag tänkt att köpa en med 6 stycken lådor, men det vart 9 stycken istället och det vart ju mycket snyggare också.
såklart så dekorerade jag lite uppepå också;)

Jaha, vad tycker ni då? vart det fint?:)
Jag är helnöjd iallafall. Byrån är köpt på Jysk och kostade 950kr. Nu blir det någon film och bara ta det lugnt i sängen.
Happy Halloween förresten!!:)
 
Kram Sandra
 
 
Kommentarer
emma säger:

ååh så fint!!

Svar: tack:)
Sandra ullvin

2013-11-12 | 18:08:45
Bloggadress: http://forskalle.blogg.se

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback