Vila i frid Nellie ♡

Idag är det den väsrsta dagen i mitt liv. Mitt allt, min bästa vän, min finste lilla tjej har idag, den 14/11 - 2013 lämnat mig. Hon var den bästa i mitt liv, hon gjorde mina dagar till dom bästa någonsin, I hela 6 år fanns du här hos mig. Jag kommer ihåg på vintrarna när du fick gå ut i snön, och gud va du tyckte det var kul. Du rullade runt där i lös-snön och bara njöt. Eller på somrarna när du grävde dina gropar och tittade på mig som om du inte fick:) En riktig buse var du min lilla favorit!! 
Det var den där dumma cancern som gjorde dethär mot dig, varför just du?, varför just nu?.. Vi är så ledsna här hemma. Vi saknar dig och dina söta pussar och gos som du gav oss. Min älskade lilla ängel, Vi ses i himlen!
Vi älskar dig Nellie 
 
Vila i Frid Nellie  2007-04-12  till  2013-11-14
 
Denna bild togs igår <3
 
Här har hon precis somnat in på sin favorit filt som hon kraffsat och kraffsat på, hjärtat mitt
Kommentarer
Ellinor Lindström säger:

Beklagar verkligen!
Jag förstår hur det känns, de människor som aldrig haft ett djur så kärt förstår ju tyvärr inte. Men jag förstår verkligen hur jobbigt det är, man har en sån speciell kärlek till sitt djur.

Svar: ja, det är precis så det är!!:) tack för omtanken:)
Sandra ullvin

2013-11-15 | 13:24:21
Bloggadress: http://www.nattstad.se/ellinorlindstrom

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback