självförtroende?

 
Det var en tjej som undarde om jag kan göra ett inlägg omgående om hur man får bra självförtroende.. Och jadu, visst kan jag göra det! MEn jag kanske inte har så mycket att komma med eftersom jag inte direkt har så bra självförstroende själv..
 
Men för att bygga upp sitt självförstroende är det viktigt att försöka tänka på allt positivt man gör, inte det negativa. Såna små grejer kan bygga upp ett bra självförstoende rätt bra om man verkligen vill.
Sedan kan man även sitta och fundera över vad man villl med livet, allstå varför man gör olika saker och om man verkligen vill göra det eller inte?.. Allt bestämmer man ju själv. Inegn annan kan bestämma hur du vill leva ditt liv.
Så tjejen. Sätt dig ner och fundera över ditt liv, hur du vill leva och så vidare.
 
Ha det bra!
 
Kommentarer
Camilla säger:

Det måste jag hålla med om att det var en usel kommentar! Tänk om alla tänker så, hur ska folk då se ut i håret när det inte finns frisörer?
Hade jag haft ett jobb där jag tjänade 20.000 kr och verkligen vantrivdes skulle jag nog mycket gärna gå ner några tusenlappar i månaden för att få ett jobb jag trivdes på!
Kram på dig! Strunta i dumma människor!

Svar: Ellerhur, man ska ju gå efter om man tycker det är kul:)kram
Sandra ullvin

2013-11-07 | 09:02:25
Bloggadress: http://thisiscamilla.blogg.se
Camilla säger:

Haha, nu ser jag att jag svarade på fel inlägg, kommentaren var tänkt till den där om att tjäna dåligt som frisör... Du förstod nog det! ;)

Svar: ja, jag förstod det:)kram
Sandra ullvin

2013-11-07 | 09:20:14
Bloggadress: http://thisiscamilla.blogg.se

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback