Drömmen om en egen hund!

Jag har alltid velat ha en egen hund, en liten söt som man kan ligga och gosa med, eller busa, leka och lära  massa saker. Men min mamma vill inte ha en hund och det gör mig verkligen ledsen..Det skulle vara som om en dröm gick i uppfyllelse om jag fick en liten mysis!!
Jag känner mig helt tom nu när Nellie (min kanin) dog för ca 1 1/2 vecka sedan och jag måste verkligen fylla det hålet igen. Det är inget hål som man kan fylla med mänsklig kärlek inte, utan det här hålet måste fyllas med ett djur som man kan älska och som älskar en tillbaka.
Längtan efter en hund har alltid varit där, men det har blivit ännu värre dom senaste åren. Mina vänner har (några av dem) en hund och jag blir såå avundsjuk så jag dör när jag ser hur dom gosar och busar med deras lilla vovve.
 
Mina föräldara tror jag skulle tröttna på hunden om jag fick/köpte en men hur skulle man kunna tröttna på en sådan mysig sak och dessutom inte nu när jag vet att dom dör tillslut..:( man ska älska och leka med den medans man har den för sen är det försent. 
Jag hoppas min dag kommer någon gång och att jag äntligen får en liten Cavalier king charles spaniel 
 
 
 
 (bilder lånade från Google)

Kommentarer
Julia säger:

Du får komma och ta hand om Molle ibland så har du en liten mysiga ett tag iaf ;)

Svar: åå, snäll du är julia:)
Sandra ullvin

2013-11-24 | 21:16:19

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback