Bearbetar sakta men säkert.

Hej!
Idag är det lördag och jag bearbetar sakta men säkert Nellies bortgång! Det känns så konstigt att gå förbi altanen och inte se henne.. Att det är alldesles mörkt där ute.. Man vill så gärna gå och tända lampan som man attid brukade göra till henne, så hon slapp gå runt i mörkret när man kom hem. Det känns så otroligt tomt så det finns inte. Ni som aldrig haft ett djur eller blivit av med ett kommer aldrig förstå!! det är verkligen hemskt och skit jobbigt!. 
Har fortfarande ingen matlust men äter iallafall! 
Kan säga att jag bearbetar Nellie riktigt sakta, men jag gråter inte lika mycket längre. Eller a, jag gråter inombords hela tiden! Tänker på henne konstant och kan fortfarnde inte förstå att hon är borta. Allt känns så konstigt.
 
Nästa vecka är det praktikvecka för min del, jag ska jobba på klippstugan hela veckan och det ska väll bli kul, men det känns som om jag in te tycker någonting är roligt längre faktsikt efter Nellie försvann ur mitt liv:(
Men med tiden löser det sig och jag ska försöka vara glad för Nellies skull. 
Kommentarer

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback