Sänggavel och fina naglar ♡

Min pappa är rätt  bra på att snickra och bygga saker och jag ska helt klart utnyttja det nu:)
Eftersom att jag inte kan ha en sänggavel på min säng pågrund av att det inte får plats så har inte jag någonting alls på min säng just nu, bara ben liksom..Jag vill jättegärna ha en snygg gavel på min säng så jag har snackat lite med pappa och han vill göra detta till mig, så det blir ju perfekt!!
såhär ser min säng ut nu:

 
Jag vill ha en sängkappa som går ända ner till golvet runt hela sängen, som finns att beställa på Ellos också, fast det har jag önskat mig i julklapp, så vi får la se;)
Men såhär vill jag att min sänggavel ska se ut iallafall.
 
nått sånt här vill jag efterlikna sen när det är klart!!
 
klippte Melker och Alva idag på tal om ingenting, tog inga bilder men det vart bra och dom (alva och Annika, melkers mamma) vart nöjda. Sen gjorde jag mina naglar lite juliga idag också nu när det är första advent och 1 december:=)
 
 
Kollade ni på julkalendern imorse? vad tyckte ni om den??:) jag tyckte den var jättebra faktiskt och att den kommer blir super :-)
 
 
 
Kommentarer

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback