Välkomna ska ni vara!

Hej!
Va kul att ni hittat hit, nu har jag tänkt att jag ska berätta lite om mig själv så ni nya läsare vet lite om mig innan ni börjar läsa min blogg. 
Jag heter Sandra och är 16år, jag fyller år den 12 Maj och är född år 1997. Jag bor med min mamma (susanne), pappa (Per), storebror (patrik) och även min kanin som heter Nellie i en röd villa i Västerås. Jag älskar att fotografera och att hålla på med hår, därav mitt blivande yrke som är Frisör, Jag har precis börjat min utbildning till att bli Frisör på ett gymnasium här i Västerås. I denna blogg kommer jag att skriva om mitt liv, mina tankar och funderingar, frisör kategorin, alltså guider, hår tips mm kommer också vara en stor del av mitt bloggande här. 
Jag har drivit flera bloggar under dom senaste åren, inte samtidigt men bytt från den ena portalen till den andra pågrund av att jag inte varit speciellt nöjd med bloggsidorna. Men nu känner jag på mig att jag hittat rätt!
 
Denna bloggdesign som jag har nu, har jag kämpat med för att få perfekt i snart en månads tid, eftersom det var första gången jag gjorde en helt egen design så var det väldigt mycket att ta in. Men jag klararde det och fick designen precis som jag ville ha den. Det är lite små grejer bara som ska fixas innan den är helt klar, men de är ingenting som ni behöver tänka på. Jag brukar blogga varje dag och ska försöka hålla det, visst någon dag i månaden kanske jag inte har något att skriva om så då kanske jag väljer att inte blogga just den dagen, men det förstår ni väll?. Jag videobloggar ibland också, där kommer mina frisyr guider att hamna, jag använder mig av videofyme som jag tycker är väldigt praktiskt och bra.
 
Ifall du har någon fundering eller så, så är det bara att mejla mig på [email protected] eller kommentera något fint i kommentarsfältet.
Hoppas ni trivs och stannar kvar här med mig!
 
Kram Sandra
Kommentarer
Louise säger:

Åh, jag tror definitivt att denna bloggen kommer att bli riktigt bra också. Om du lägger till den på blogkeen eller om du redan gjort det så kan du väl kommentera i min blogg. Skulle vilja följa dig här också. Tack på förhand. :D

Svar: tack så mycket, va glad jag blir:)
Sandra ullvin

2013-08-19 | 13:03:24
Bloggadress: http://nattstad.se/louiseprivat
Josefin säger:

Lycka till med bloggen! :D

Du får JÄTTEGÄRNA ställa en eller flera frågor i min frågestund på bloggen :D kram

Svar: tack så mycket! klart jag ställer upp:)
Sandra ullvin

2013-08-19 | 15:02:09
Bloggadress: http://josefineklund.se/
Isabella säger:

Roligt att du går frisör linjen! Det gör jag med !

Svar: Jasså?, visst är det kul?:)
Sandra ullvin

2013-08-23 | 16:56:06
Bloggadress: http://Nattstad.se/isabellajohansson

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback