Första dagen avklarad

Hej vänner!
Nu var den första dagen avklarad på min nya skola, det gick jättebra och jag har (förhoppningsvis) hamnat i en jättebra klass, pirrigt som F*N var det innan jag gick på bussen och även påvägen dit. Som tur var så har jag och en av mina bästa vänner Hanna börjat i samma klass, eftersom att hon också ville bli frisör. När vi kom dit så skulle vi samlas vid scenen inne i skolan, alla 1:or satt och väntade utanför på att dom skulle släppa in oss och börja uppropet. Dom berättade lite om skolan och presenterade sig en efter en, sedan ropade dom upp klassvis och så fick man följa med sina mentorer och klass till respektive "klassrum". Vi fyllde i några lappar efter att våra mentorer (Cissi & Anne) berättat lite om Hantverksprogrammet och hur det skulle se ut framöver. Sedan gick vi en liten rundtur i själva skolan (frisör och stylist har ett eget hus), och sen så fick vi äta mat i skolans matsal. Dagen var slut ca. 11.20.
 
När jag kom hem käkade jag lite mellis och sedan åkte jag till gymmet med Josefin för att starta mitt "nya" liv, HEHE.. Nej men jag ska försöka träna nu 2 ggr i veckan framöver och även sluta med allt onyttigt i veckorna. 
Jag beddade rent och fint i min säng nu ikväll också efter att jag sett första avsnittet av Idol 2013. Jag köpte detta påslakan igår, jag tyckte det verkligen var super fint och sen var det även på rea, så då passade jag på. 199kr kostade det.
 
 
Kommentarer
Lillemor Grönblad säger:

Alltid kul att komma till ny klass och se vilka ens nya kompisar ska bli och vad det kan leda till. Påslakanet var jättefint också

Svar: ja, visst är det kul:)
Sandra ullvin

2013-08-21 | 10:14:00
Bloggadress: http://nattstad.se/sweatheart

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback