Delprovet gjort!!

Nu har jag gjort delprovet, en heldag på skolan vart det, en söndag! Vilket betyder att jag är EXTREMT trött efter all nervositet och stess som jag genomgått idag, hehe.. 
 
Men jag klarade allt förutom permanentrullning på docka!! :)
jag är jättenöjd med allt och rullningen får jag göra om, om 3 månader, så då har jag tid att träna över sommaren!!!
 
Tog bild på 2 moment som ni ska få se, glömde ta på resten ://
Men momenten var:
 
1- permanentrullning på docka
2- teoriprov
3- kort festfrisyr
4- utväxtfärg (gråhårstäckning) + damklippning
5- herrklippning
6- skäggklippning och mustachdesign
 
kort festfrisyr
 
 
före och efter på damklippning och gråhårsfärgning
 
 
 
 
 
Kommentarer

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback