Hur man gör en blöjtårta

Dethär köpte jag till min blöjtårta:
 
-ett blöjpaket storlek 2
- en nappflaska 
- 2 st nappar
- ett par små skor med ett litet hårband till
- 2st bodys 
- zink salva 
- gummisnoddar 
 och sen tog jag en tallrik hemifrån som jag kunde ha under tårtan :)
 
 
 
steg 1: 
rulla alla blöjor och sätt på ett gummiband så dom håller ihop.
 
 
steg 2: 
nu är det dags att göra ditt första lager på tårtan. Jag gjorde så att jag knöt en tråd runt 3 st blöjor så det var enklare att placera dom på tallriken utan att dom rasade ihop.. Sedan placerade jag ut allihopa som en rund ring och la även in en body på ett ställe.
 
 
 
Sedan gjorde jag samma sak hela vägen upp fast i mindre lager, och tillsist satt jag fast ett band runt varje lager och knöt en tjockare tråd runt banden för dekoration :)
Man får liksom trixa lite själv och lägga lite som man själv känner, dekorera lite som man vill!!
 
 
 
Lycka till :D
 
 
 
 
 
Kommentarer

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback