måste bara slänga in ett litet inlägg

hej på er era gamla gäddor, haha ;) nu var det ett tag sedan sist igen, höhö...
tänkte bara flika in och säga att jag lever, jag har fått fast jobb på salongen jag har praktiserat på under skolåren :D och Emilia har blivit 5 månader :O
mååååste lägga in nån bild på henne också, det är sååå kul att gå tillbaka och kika in sen och se hur mycket hon växt lilla skruttan:)
 
vad har jag mer gjort? eller vad har hänt dvs.. 
nej alltså jag tror inte det hänt så mycket i mitt liv.. inte nå intressant iallafall, haha..
känns som hela året gått lika fort som en vecka iallafall...
ni får ha det så bra och ha en god jul och gått nytt år, så får vi se när jag tittar in här näst, you´ll never know... 
 
Fasters fina lilla knubbis<3333 och sheela är såklart också favvosen<33
 
Kommentarer

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback