Första maj

Hej! 
Nu är maj här och idag är man rätt trött. Jag vet inte vad som händer ikväll, men jag antar att det bara blir en hemmakväll med godis och Josefin. Jag vet att jag bärjar bli lite dålig på att uppadatera men jag har mycket i skolan och plugg till körkortet nu och jag hinner liksom inte riktigt blogga, för vill egentligen ha bra inlägg med både text och bild.. Men jag hinner inte fotografera just nu, så det får bli ett sånt här inlägg idag. 
 
Har förresten slingat min hemska utväxt så nu är jag fräsch och fin tills jag fyller år och ska utomlands. Men har inte tagit någon efterbild än på det.. så typiskt mig.. haha
 
Nej men hoppas ni haft en bra start på maj-månad :)
 
Kommentarer

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback