Det börjar dra ihop sig

 
Jag har börjat packa och plocka ihop lite saker jag ska ha med mig till turiket, inte för att det är mycket men lite saker ska jag ha med mig, t.ex lite kläder, några skor, kamera + laddare osv.. Jag har ju ingen resväska än, men jag fyller ju år på tisdsg nästa vecka (exakt 1 vecka från idag) så jag får väl hoppas på att få en väska då, annars får jag låna av någon :) 
 
Börjar bli otroligt taggad men endå nojjig för flyget.. Jag har ju liksom aldrig flygit i mitt liv så det blir ju första gången :S Men jag flyger ju med min bästa vän så jag tror det kommer bli bra iallafall!! ÅÅ vill bara att det ska bli 16 Maj NU,nu, NUUUU. Men först 12 Maj såklart ;) 
 
Kommentarer

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback