Yoghurt glass

 
 
Kan nu meddela att min nyttiga och hälsosamma månad har börjat (igen), haha men nu har jag bestämt att nu jäklar ska jag fixa detta. Jag ska börja ta min hälsa på allvar och träna och äta nyttig mat i bra mängder. Inget småätande!
 
Jag köpte hem den nya yoghurt-kvargen och tänkte då prova den, och den var sååå god, verkligen supergod!! Har ni provat den? Jag gjorde då och lite glass av den för att se hur det smakade, det var såå länge sen jag åt yoghurtglass så jag tänkte prova om det fortfarande var lika gott, och det var faktikst helt okej! 
 
Men har ni inte testat denna yoghurt-kvarg så GÖR DE. 
 
 
 
Kommentarer
Olivia säger:

Åh va gott det ser ut! Jättefin blogg har du! Kram <3 <3 <3

Svar: tack snälla du :)
Sandra ullvin

2015-03-05 | 16:16:03
Bloggadress: http://www.nouw.com/oliviaward

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback