Å herreguuud, 1 hel vecka????

Nej nu jäklar har lilla sandra blivit helt galen!! Inte bloggat på 1 hel vecka??! Det är INTE likt mig. 
Men jag har liksom haft saker att göra heeela veckan, och liksom glömt bort bloggen lite.. :O (skäms) Ska jag vara helt ärlig så vet jag inte hur mycket jag kommer att blogga denna sommar.. Haha :S Jag har jobbat hela veckan och haft ledigt i nu 2 dagar, så imorgon är det tillbaka till jobbet vecka 2, hade en grymt bra helg iallafall med mina vänner och längtar redan till nästa helg :D
 
Nu ska jag strax iväg för att klippa 2st och sedan övningsköra en stund efter det, det är ju inte länge kvar nu innan jag ska köra upp :O :D Förresten jag klarade teoriprovet till körkortet i torsdags med 57 poäng, 52 var godkänt :) Så det känns skönt!!!
 
Snart har man körkortet i handen får man väl hoppas :D
 
Kommentarer

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback