Va händer imorgon då???

Jo det ska ni allt få veta.. Jag ska få tandställning :S Omg vilken ångest jag har inför det.. kommer säkert göra ont och vara jätte ovant i början, men jag hoppas jag vänjer mig så småningom! Men det är jag säker på att jag gör. Det allra bästa med detta är delas att jag får raka tänder om ca 1-2 år, och dessutom för att min bästa kompis (jossan) också ska få tandställning, och endast med 10 dagars mellanrum :O förstår ni min lycka?? Jag behöver inte vara ful ensam. Det ska bli så skönt att få dela detta med min bästa vän :)
 
Jag ska ha i tandställningen i 1&1/2 - 2 år, så det är inte så länge men det kommer vara jobbigt, det vill jag lova! Usch alltså vilken ångest jag har just nu.. Förstår inte hur jag gick med på detta egentligen.. Haha men det var ju iofs mitt val från första början! Det var jag själv som tog upp det. MEN det KOMMER att vara värt det efter dessa 2 år, det är en sak som är säker iaf.
 
Så nu vinkar vi hejdå till mina tänder så länge och välkomnar dom sedan med ett helt nytt fint leende! 
                          
                                                             ♡
 
Kommentarer

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback