Snart är det fredag

Hej på er!
En liten natt-uppdatering tänkte jag nu slänga in!! Har idag sökt sommarjobb inom kommunen så vi får hoppas på att jag får det så jag kan tjäna ihop lite pengar i sommar! Sen är det ju fredag imorgon igen också, och sen sportlov! herreguuud va tiden springer iväg.. Men jag ska följa med mina föräldrar upp till husvagnen och åka lite skidor över helgen tänkte jag. Behöver komma iväg lite hemifrån tror jag, så detta blir premiär turen på skidor för i år och förra året, hihi ;)
 
Och juste min statistik har höjts lite på senaste tiden, man kan ju undra vad det har berott på, haha :D Jag har ju kanske inte varit så jätte aktiv här på ett tag (höhö), men jag ska bättra mig jag lovar, ge mig lite tid bara!!
Men det är jättekul att ni uppskattar min blogg och vill gå in och kika lite då och då :D
 
Ha en toppenhelg nu alla fina människor!
 
 
Kommentarer

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback