Alla ♡ Dag

 
 
Hej på er!
glad alla-hjärtansdag mina fina vänner och bloggvänner! Idag har jag varit ensam hemma hela dagen och då passade jag på att fixa lite alla hjärtansdag "presenter" till mamma och pappa. Först bakade jag en tårta, den här över alltså ;) När jag var färdig med det så började jag städa hela övervåningen i några timmar, sen gjorde jag mat tills alla kom hem igen
 
Och nu ikväll blir det mellomys med grönsaker och dipp, en perfekt lördag som den ska vara!!
Hoppas ni haft en mysig alla hjärtans dag och får en fortsatt trevlig lördag!
 
 
Kommentarer
johannahurtig.blogg.se säger:

Vilken fin tårta :)

Svar: Tack snälla du :)
Sandra ullvin

2015-03-06 | 10:41:39
Bloggadress: http://johannahurtig.blogg.se/

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback