Ett renoveringsprojekt som snart är mitt rum..

Nu har jag tagit en rejäl paus från bloggen i ca 1 månad nästan exkat vid närmare eftertanke. Har hunnit med en heeeel del på denna månad faktiskt!! Jag har hunnit jobba klart, fått lön och köpt mig ett nytt objektiv :D
Köpte ett 50mm 1.4 som jag velat ha ett bra tag. Hittade ett jättefint på tradera för endast 2025kr, sparade alltså 1000kr på det köpet ;)
 
Det kommer att komma bilder som jag tagit med det objektivet sen, för är dööökär i allt med det objektivet!! Bilderna, alltså ni anar inte va fina bilder man får med det där objektivet!!
 
men nu till rumsbytet som jag snart ska göra. Min bror har ju flyttat ut från källaren till en egen lägenhet, så nu tar jag chansen att flytta ner till det stoooora rummet han bodde i :) Idag ska jag iväg och köpa en 160 säng som jag ska ha därnere sen när det är tapetserat och klart :D LÄÄÄNGTAR!! Vill inreda!! :D
 
 
 
Såhär ser mitt renoveringsprojekt ut just nu, det ska ta form med både tapet, och antagligen nytt golv också
(om jag får bestämma)
 
Sängen jag ska köpa i eftermiddag är denna fiiiina!!!! 
 
 
Har velat ha denna fina säng ett bra tag nu, men inte haft plats i mitt nuvarande rum där jag bara har en 120 säng, men nu får jag äntligen köpa den :D
 
Lite annat som jag tänkt inreda med är t.ex dessa saker nedan:
  
Här en en liten bråkdel av allt jag kommer behöva köpa, men som ni ser på temat så kommer det bli ännu ett vitt vackert rum :) Ska bara sätta in lite ljusare lampor därnere så jag kan leva därinne, haha ;) Ni ser ju att på ena sidan finns inget fönster så där brukar det bli ganska mörkt...
 
Nu ska ni iallafall få följa med på min lilla "flytt" ner i källaren :) Så håll utkik nu, för det kommer definitivt att komma mer inlägg om detta :)
 
kraaamis!
 
 
 
Kommentarer

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback