Värmeskydd med stadga

Jag har precis börjat använda värmeskydd med stadga i sig, och det är det bästa jag gjort på länge!! Mitt hår har fått en helt annan känsla när jag plattat håret och använder det värmeskyddet. Mitt hår brukar kännas ganska tunt i längderna och på topparna när jag använder glansgivande värmekydd, men nu när jag testat värmeskydd med stadga i så kommer jag inte återvända på ett braaa tag, den saken är klar!! 
 
Jag har köpt Sebastians "Shine Define" och stormtrivs med den!!, Och jag kan verkligen tipsa er om Nordicfeel just nu som säljer den för ENDAST 159kr!!! Vanligtvis brukar den kosta runt 300kr (jag köpte den för 290kr) typiskt att man ser sånt här i efterhand.. Nästan så man ska köpa på sig en nu när det är billigt till när den här är slut ;)
 
 
Du hittar det underbara erbjudandet HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR!!!
 
Kommentarer

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback