Kerastase kurs

       
 
 Idag var jag kvar några timmar extra på min praktik och var med på kerastase kurs, gaalet bra var den och dessa 4 produkter ni ser här över fastnade jag för STARKT!! 
 
Produkt 1=  V.I.P (volume in powder) 
- GAAALET bra volymspray  som verkligen ger VOLYM!! Man spayar bara in i botten och gnuggar lite
(som med torrshampo) och sen har man den där otroliga volymen som alla vill ha!! Utan tuppering och massa hårspray. Endast denna produkt :)
 
Produkt 2Curl Fever 
- Superbra lockkräm som ger stadig spänst, glänsande lockar och superbra hållning på lockarna. Fungerar som bäst på plattångslockar etc.
 
Produkt 3= Fibre Architecte
 - Återuppbyggande serum för mycket skadat hår med kluvna toppar. Serumet bidrar till att återuppbygga hårstrået, återskapar hårets yta och sammanbinder de kluvna hårtopparna. Efterlämnar håret mjukt och slätt med en ren känsla. Använder du detta så kan du slippa att klippa av de kluvna topparna just i den där tråkig längden där det alltid går av, detta gör så att du istället kan "klistra ihop" dina kluvna toppar och slippa få dom ännu mer kluvna och på så sätt kunna låta håret växa några centimeter till innan du behöver klippa av dessa slitna toppar. Alltså "lagar" denna produkt dina toppar och stoppar dom från att gå av mera, så du kan låta det växa lite till innan du klipper dom :)
ps: MEGA REA på denna toppenprodukt nu på LYKO.se, ENDAST 129kr (ord pris: 349kr)
(jag var tvungen att köpa den nu ikväll när jag såg det så tänkte tipsa er med)
 
Produkt 4= Initialiste 
- Ett högt utvecklat koncentrat som skapar ett vackrare, starkare och mer vitaliserat hår! Initialiste reducerar avbrytningar gjorda av borstning och föning med upp till 93 %. Efter en månad blir håret vackrare, glansigare och mer vitaliserat. Det betyder alltså att hårets livslängd blir längre och du får ett längre och vackrare hår när du använder detta!! Du kan även uppfatta håret som lite mera snabbväxande än vad det har gjort innan, det är det bästa med denna tycker jag!! MÅSTE TESTA!!. 
 
 
Alla produkter finns såklart hos Lyko och Bangerhead och på hårsalonger överallt som säljer märket Kerastase!!
 
 
Kommentarer

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback