18 års önskningar

 
Nu är det snart dags att fylla år igen, men detta året fyller jag ju faktiskt hela 18 år!! Så i år måste man kanske börja önska sig lite flytta hemifrån saker eftersom att det kanske inte är såå många år kvar innan jag flytta. Som ni kanske redan vet så ääälskar jag rosa och har därmed fastnat för en suuuperfin liten servis som innehåller små tallrikar, djupa skålar, muggar, liten såsskål och sockerskål. Allt från maxi och suuperbilligt dessutom :) 
 
Sen kommer jag att önska mig lite finare mat-tallrikar från Mateus (dem rosa uppe i vänstra hörnet). Eftersom att jag ska till turkiet i Maj strax efter min födelsedag så behöver jag en resväska också, en rosa såklart, haha.. Och pengar till resan, så det kommer jag att önska mig också ;) 
 
Sen ett objektiv till kameran, ett Canon 50mm 1,4 (heeeelt gaaalet bra).
Det var väl allt jag har kommit på en så länge, vi får se om det blir något mer eller inte, men prio 1 är ju såklart pengar till resan :)
 
Kommentarer
Matilda säger:

Snygga väskor! Älskar att de är i rosa!

Svar: ja visst är de snyggt :) håller med dig!!
Sandra ullvin

2015-04-11 | 19:11:25
Bloggadress: http://matildaahdrian.blogg.se

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback