Kanske blir tomt?..

Hej!
Eftersom att jag inte har någon kamera just nu inann jag fått min nya (som borde komma senast måndag) så kommer jag kanske inte vara så aktiv här med just inlägg med bilder i, dels för att jag inte har någon kamera och även för att jag inte gillar att blogga med dåliga mobilbilder.. När man väl blivit van med bra kvalite på bilderna så är man fast där ;) egentligen inte heller tomma inlägg med bara text.. 
 
Men så fort jag fått min kamera ska det bli som vanligt kan jag lova!! då är jag tilbaka med mina "dagens sandra" bilder och lite gott fika (nyttigt förståss..) haha :)
 
Men lite annat kul blir det kanske tills jag fått kameran :) vem vet?!
 
Men hoppas ni förstår:)
Kommentarer
Lena i Wales säger:

Min man har en Triumph motorcykel, bland alla de övriga!

2014-09-03 | 12:22:19
Bloggadress: http://lenaiwales.wordpress.com/
Jessica Högberg säger:

Jag är säker på att du har massa "gamla" bilder du inte visat... ;)

Svar: hihi. ja det har jag ju iofs! men idag hade dom skickat min kamera så den borde komma på fredag :)
Sandra ullvin

2014-09-03 | 13:01:25
Bloggadress: http://lchftrollet.blogg.se/

komentera något ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback